Eindelijk in Zuid-Afrika in het gasthuis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Miranda Coobs - WaarBenJij.nu Eindelijk in Zuid-Afrika in het gasthuis - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Miranda Coobs - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Zuid-Afrika in het gasthuis

Blijf op de hoogte en volg Miranda

20 September 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Eindelijk is het dan zover we zijn in Zuid-Afrika, Johannesburg om precies te zijn. Tot morgenochtend verblijven we in een gasthuis, die ons heen en weer brengen naar het vliegveld. Morgen om 07:00uur worden we met een shuttle naar Hoedspruit gebracht. In Hoedspruit staan er mensen vanuit de organisatie op ons te wachten om dan eindelijk naar het park te mogen gaan! In deze shuttle zal ook een andere vrijwilliger zitten, waarmee we ook al mail contact mee hebben gehad.
Vandaag is het een erg bewolkte dag en denken een graad of 15.
Door de vraag van michiel om een vlog bij te gaan houden, zal ik dit gaan doen en proberen vol te houden. Als het lukt zet ik ze op deze pagina en anders kunnen jullie ze vinden op mijn Facebook pagina!

Groetjes vanuit Johannesburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Vanaf vandaag, zaterdag 19 september 2015, ga ik voor zes weken naar Zuid-Afrika. Hier ga ik naar toe met mijn vriendin Iris, om samen vrijwilligerswerk te gaan doen bij Askari Wilderness Conservation Programme. In deze dagboeken hoop ik jullie op een leuke manier te kunnen vertellen hoe wij dit mooie grote avontuur ervaren.

Actief sinds 19 Sept. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 5156

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 04 November 2015

Mijn eerste reisverslag

Landen bezocht: