Mijn eerste reisverslag - Reisverslagen van Miranda Coobs - WaarBenJij.nu Mijn eerste reisverslag - Reisverslagen van Miranda Coobs - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reisverslag

In deze reisverslagen wil ik jullie door mijn verhalen mee laten genieten met mijn avonturen. Nou eigenlijk onze avonturen, want ik ga samen met mijn vriendin Iris op reis!
Ik hoop dat jullie mijn verslagen leuk gaan vinden en hierdoor mij blijven volgen ;)
Liefs Miranda

Recente Reisverslagen:

01 November 2015

Laatste week Askari

01 November 2015

Laatste week Askari

25 Oktober 2015

eerste week met de nieuwe groep

18 Oktober 2015

De laatste week met deze super groep!

10 Oktober 2015

Op de helft van de reis
Miranda

Vanaf vandaag, zaterdag 19 september 2015, ga ik voor zes weken naar Zuid-Afrika. Hier ga ik naar toe met mijn vriendin Iris, om samen vrijwilligerswerk te gaan doen bij Askari Wilderness Conservation Programme. In deze dagboeken hoop ik jullie op een leuke manier te kunnen vertellen hoe wij dit mooie grote avontuur ervaren.

Actief sinds 19 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5134

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 04 November 2015

Mijn eerste reisverslag

Landen bezocht: